Често задавани въпроси

До каква степен са пресни и качествени продуктите?

Нашите партньори, са едни от най-добрите производители в Европа и света. Автомобилите на saranda.bg са специално оборудвани с хладилни отделения с цел да запазим свежестта и качеството на продуктите.

Мога ли да разчитам на добро обслужване?

Доставчиците са от малкото чужди хора, които допускате във Вашия дом. Поради тази причина, сме събрали екип от ентусиазирани и млади хора, които ще доставят покупките Ви с усмивка. Не се колебайте да ги помолите да внесат тежките торби във Вашия дом. Винаги може да разчитате на тях.
Кога мога да получа поръчката и каква е цената на доставката?

Твоята поръчка ще бъде доставена от нашите усмихнати доставчици, които ще свършат тежката работа и ще донесат покупките ти до твоята врата. Автомобилите на saranda.bg са специално оборудвани с хладилни отделения с цел да запазим свежестта и качеството на продуктите.

Минимална стойност на поръчка: 50 лв.


Цената на доставката е фиксирана:
- при плащане на поръчка онлайн с дебитна или кредитна карта, чрез epay.bg или transcard: 2,50 лв.
- при плащане на поръчка с наложен платеж в брой на място: 4,50 лв.
- при плащане с PayPal се заплаща такса 4% от стойността на поръчката + 2.50 лв. за доставка
Важно! При поръчки с тегло над 30 кг се начислява такса за превишено тегло. Допълнителната цена е по 0,20 лв. на кг за поръчки над 30 кг.


Мога ли да откажа направена поръчка?

Да, може да откажеш направена поръчка до 09:30ч сутринта в деня на доставката, който си посочил.

Мога ли да поръчам по телефона?

Не, поръчки се приемат само през онлайн платформата.

Мога ли да помоля за точен час за доставка?

Не можем да гарантираме точен час за доставка. Доставчиците ни се движат по определени маршрути, в зависимост от натовареността и адресите, които имат.
Продукти от поръчката са с лошо качество или изтекъл срок на годност?
В този случай, моля да ни информираш възможно най-скоро (до 24 часа) след доставката, за да може да сменим продукта и да го върнем за рекламация.